piterasadi







خرید میلگرد آلیاژی 1.7362 به دلیل دوام، استحکام و تطبیق پذیری یکی از محبوب ترین انواع فولادی هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند. آنها سنگین تر و ضخیم تر از اقلام کوچکتر ساخته شده از فولاد مانند میله ها و ورق ها هستند که استحکام و پشتیبانی عالی را ارائه می دهد. پروفیل‌های فولادی در اشکال و اندازه‌های مختلف برای پشتیبانی و ساختار برای مصارف مختلف وجود دارند. ورق ck45 اسفراین در همه چیز از ساخت خانه گرفته تا کاربردهای تجاری استفاده می شود.

رایج ترین قیمت روز شفت 1.6587 مورد استفاده در ساخت و ساز پروفیل های L، U، T، I، C، H و Z می باشد. میلگرد 1.7176 اصفهان L به طور رایج در ساخت تیرهای فونداسیون، تیرچه های کف و ستون ها استفاده می شود. پروفیل های T بیشتر در رافت ها، پرلین ها و گل میخ ها استفاده می شود. از پروفیل I در ساخت پل، پله و تیرک نیز استفاده می شود. پروفیل C معمولاً در ساخت پنجره ها، درها و تیرها استفاده می شود. پروفیل H در دیوارهای باربر، تکیه گاه پله ها، تیرهای سقفی و سایر تکیه گاه های سازه ای استفاده می شود. پروفیل های Z در ساخت بالکن، تخته کف و پنجره ها استفاده می شود.

میلگرد vcn150 همچنین در ساخت قطعات صنعتی مانند چرخ ماشین آلات، محفظه گیربکس و محورها استفاده می شود. در این کاربردها از پروفیل ها به دلیل استحکام و دوام بالا و همچنین توانایی پشتیبانی و استحکام در عملیات ماشینکاری استفاده می شود. میلگرد 1.7362 اصفهان به طور فزاینده ای برای قطعات ساختاری در صنعت خودرو، مانند قاب ها، قطعات تعلیق و اجزای موتور محبوب شده اند.

از فولاد قالب پلاستیک اسفراین علاوه بر کاربردهای ساختاری در تولید کالاهای مصرفی نیز استفاده می شود. لوازم خانگی، مبلمان و ظروف از فروش ورق گرمکار برای اطمینان از استحکام و دوام محصول استفاده می کنند. قیمت میلگرد ck30 همچنین ثبات و پشتیبانی از تجهیزات ورزشی مانند نیمکت های وزنه و دستگاه های پارویی را فراهم می کند.

قیمت 1.0718 همچنین در ایجاد محصولات خاص مانند قفسه های ذخیره سازی، سیستم های نمایشگر و سیستم های امنیتی استفاده می شود. قیمت میلگرد 1.8515 ضمن مطابقت با نیازهای خاص مشتری، ثبات و استحکام را برای این محصولات فراهم می کند. قیمت روز میلگرد 1.2510 که به یکدیگر جوش داده می شوند نیز می توانند برای ایجاد انواع مبلمان مانند میز، صندلی اداری و میز استفاده شوند.